زمینه عقد پنج قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی فراهم شد

تاریخ انتشار: شنبه 24 اردیبهشت 1401 | 11:14 ق.ظ
زمینه عقد پنج قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی فراهم شد در بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت تهران، زمینه عقد پنج قرارداد با شرکت های دانش بنیان داخلی فراهم شد.  مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت […]

در بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت تهران، زمینه عقد پنج قرارداد با شرکت های دانش بنیان داخلی فراهم شد.

 مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت تهران، حضور پیدا کردند.

 در این بازدید زمینه عقد پنج قرارداد با شرکت های دانش بنیان داخلی برای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، فراهم شد.

مهندس کاهکش در ادامه این بازدید با حضور در غرفه های مختلف با تاکید بر ارتباط موثرتر با شرکت های دانش بنیان در زمینه افزایش تولید گفت: توسعه و تعالی اقتصاد کشور در تمامی حوزه ها به ویژه در صنعت مولد نفت و گاز با بهره گیری از توان داخلی، طراحی و ساخت تجهیزات این صنعت توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی، امکان پذیر است و این امر رشد و بالندگی صنعت نفت و کارآفرینی را نیز به دنبال خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار