انعقاد تفاهم نامه،علمی، پژوهشی و فناوری بین مناطق نفتخیز جنوب و پارک علم و فناوری خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 | 16:13 ب.ظ
انعقاد تفاهم نامه،علمی، پژوهشی و فناوری بین مناطق نفتخیز جنوب و پارک علم و فناوری خوزستان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یک تفاهم نامه علمی، پژوهشی و فناوری را با پارک علم و فناوری خوزستان در سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا کرد. ایجاد بستر انتقال ایده و پیشنهادات و تقویت و توسعه مشارکت و همکاری های علمی پژوهشی و فناوری فی مابین در اجرای طرح […]

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یک تفاهم نامه علمی، پژوهشی و فناوری را با پارک علم و فناوری خوزستان در سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا کرد.

ایجاد بستر انتقال ایده و پیشنهادات و تقویت و توسعه مشارکت و همکاری های علمی پژوهشی و فناوری فی مابین در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی در حوزه های مرتبط با نیازهای شرکت، موضوع این تفاهم نامه می باشد.

تحقق شعار سال و توسعه شرکت های دانش بنیان نفتی، مشارکت در تبادل دانش و تجربیات بخش تحقیق و اجرا، ایجاد بستر انتقال ایده و پیشنهادات نخبگان، شناسایی ظرفیت ها و مزایای رقابتی، دسترسی و بکارگیری دانش فنی روزآمد در حوزه نفت، کمک به افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصادی متکی بر فناوری، حمایت از ایجاد و توسعه واحدهای فناور و کمک به تربیت نیروی انسانی متخصص را می توان از اهم اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

شایان ذکر است آیین امضا این تفاهم نامه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در محل غرفه شرکت ملی نفت برگزار شد.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار