تعمیرات اساسی پمپ ۲۵۰ کیلو ولت آبرسانی منازل سازمانی کوی بوستان اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 | 11:31 ق.ظ
تعمیرات اساسی پمپ ۲۵۰ کیلو ولت آبرسانی منازل سازمانی کوی بوستان اهواز مدیرکارگاه پمپ و الکتروموتور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی یک دستگاه پمپ به توان ۲۵۰ کیلوولت آبرسانی منازل سازمانی کوی بوستان اهواز توسط نیروهای متخصص این شرکت در کارگاه مرکزی تعمیرات پمپ و دیزل ژنراتور خبر داد.

” محمد چراغی” با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از انتقال پمپ ۲۵۰ کیلوولت به کارگاه مرکزی پمپ و دیزل ژنراتور شرکت تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان، بعد از عملیات دمونتاژ ، تعمیرات اساسی آن انجام شد .

وی افزود : پس از بررسی های به عمل آمده ،عملیات مونتاژ شامل : تعویض کلیه بلبرینگ ها و گسکت ها ، رفع مشکل پروانه ، ساخت کوپلینگ و رنگ آمیزی و سندپلاست انجام گردید .

چراغی در ادامه افزود: پس از انجام تست در چاهک مخصوص، این پمپ در محل نصب و وارد چرخه تولید و انتقال آب شرب در منطقه گردید .

گفتنی است، کارگاه مرکزی تعمیرات الکتروپمپ و دیزل ژنراتور شرکت تعمیرات ، با بهره گیری از کارکنان متخصص و مجرب توانایی ارائه خدمات تعمیراتی ، سرویس و نگهداری انواع الکتروپمپ ها و همچنین طراحی ، تهیه ، نصب و راه اندازی سیستم های انتقال آب را در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های تابعه تا توان ۵۰۰ کیلو وات دارا می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار