خرید بیش از یک میلیون تن گندم در خوزستان/ پرداخت ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 | 11:41 ق.ظ
خرید بیش از یک میلیون تن گندم در خوزستان/ پرداخت ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه خرید محصول کلزا در استان در حال حاضر به پایان رسیده است، گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۴۱ هزار تن گندم خریداری شده است. امید جهان نژادیان با بیان اینکه خرید محصول گندم هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید تاکنون یک میلیون و […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه خرید محصول کلزا در استان در حال حاضر به پایان رسیده است، گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۴۱ هزار تن گندم خریداری شده است.

امید جهان نژادیان با بیان اینکه خرید محصول گندم هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید تاکنون یک میلیون و ۱۴۱هزار تن گندم خریداری شده است و و پیش‌بینی می‌شود یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن گندم خریداری شود.

وی افزود: از آغاز فصل برداشت کلزا، ۷۶ هزار و ۶۶۹ تن محصول کلزا خریداری شده و خرید این محصول در حال حاضر به پایان رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به اینکه در مجموع ۱۵۲ مرکز برای خرید محصول گندم و کلزا در استان وجود دارد، گفت: در کل برای محصول گندم ۱۰۶ مرکز و برای محصول کلزا ۴۶ مرکز خرید آماده شده بود.

جهان نژادیان در خصوص پرداخت وجوه خرید کشاورزان عنوان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد وجوه خرید کشاورزان پرداخت شده است و مابقی آن در حال پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه وجوه خرید کشاورزان از سوی مرکز پرداخت می‌شود و در حال پیگیری این مساله هستیم، افزود: تقاضا داریم مطالبات کشاورزان هر چه سریع‌تر پرداخت شود که استاندار نیز در حال پیگیری این مساله است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار