مباحث دانش بنیان، شاه کلید رفع مشکلات صنعت نفت و کشور است

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 | 16:10 ب.ظ
مباحث دانش بنیان، شاه کلید رفع مشکلات صنعت نفت و کشور است مهندس علیرضا دانشی در آیین امضا تفاهمنامه ارائه پیشنهاد فنی/ مالی در خصوص استفاده از پوشش‌های پلیمری خاص با شرکت توسعه پترو ایران، اظهار کرد: مباحث دانش بنیان شاه کلید و بهترین موضوعی است که می تواند در جهت رفع مشکلات صنعت نفت و کشور مفید واقع شود.  وی با تاکید بر اینکه روزآمد کردن […]

مهندس علیرضا دانشی در آیین امضا تفاهمنامه ارائه پیشنهاد فنی/ مالی در خصوص استفاده از پوشش‌های پلیمری خاص با شرکت توسعه پترو ایران، اظهار کرد: مباحث دانش بنیان شاه کلید و بهترین موضوعی است که می تواند در جهت رفع مشکلات صنعت نفت و کشور مفید واقع شود.

 وی با تاکید بر اینکه روزآمد کردن فعالیت ها از لحاظ علمی می تواند باعث بروز جهش در صنعت نفت شود، اظهار داشت: تفاهمنامه استفاده از پوشش های پلیمری که با شرکت توسعه پترو ایران امضا شد، بهره وری و راهبری تاسیسات را به شدت تحت تاثیر قرار  داده و با به حداقل رساندن خوردگی، عمر تاسیسات را افزایش می دهد.

 مهندس دانشی افزود : استفاده از آخرین فن آوری ها، حمایت از متخصصان داخلی و تجاری سازی دستاوردها افزون بر استفاده کاربردی و عملیاتی محصولات، از رویکردهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است. 

مدیر عامل شرکت توسعه پترو ایران نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از امضا تفاهمنامه همکاری با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده نفت خام، اظهار کرد: امضا این تفاهمنامه کار ارزشمندی است و اثر ماندگاری در صنعت نفت خواهد داشت.

سپهر سپهری ضمن ابراز حمایت از شرکت های دانش بنیان اعلام کرد: قطعا بدون حمایت کارفرما و‌ پذیرش اندکی ریسک در مقامات تصمیم گیر این کار به نتیجه نمی رسید.

وی  با اشاره به کاربردهای متنوع پوشش های پلیمری گفت: این پوشش ها ضمن جلوگیری از خوردگی باعث ماندگاری تاسیسات و استحکام سازه های فلزی می شوند و در صنایع مختلف کاربرد دارد.

شایان ذکر است آیین امضا این تفاهم نامه با حضور علیرضا دانشی؛ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و  سپهر سپهری؛ مدیر شرکت توسعه پترو ایران در محل غرفه شرکت توسعه پترو ایران برگزار شد.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار