مناطق نفتخیز جنوب ۱۸ هزار تُن پودر باریت را از تولیدکننده داخلی تأمین می‌کند

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 | 09:04 ق.ظ
مناطق نفتخیز جنوب ۱۸ هزار تُن پودر باریت را از تولیدکننده داخلی تأمین می‌کند شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با انعقاد قراردادی به ارزش ۴۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، ۱۸ هزار تُن پودر باریت را از تولیدکننده پودرهای میکرونیزه معدنی تأمین می­کند. مراسم امضا این تفاهم نامه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیر تدارکات و امور کالای این شرکت و مدیرعامل شرکت تولیدی هرمز پودر در روز […]

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با انعقاد قراردادی به ارزش ۴۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، ۱۸ هزار تُن پودر باریت را از تولیدکننده پودرهای میکرونیزه معدنی تأمین می­کند.

مراسم امضا این تفاهم نامه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیر تدارکات و امور کالای این شرکت و مدیرعامل شرکت تولیدی هرمز پودر در روز شنبه (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در محل غرفه شرکت ملی نفت برگزار شد.

گفتی ست پودر باریت به عنوان ماده ای برای افزایش وزن در گل حفاری و سیالات در صنایع اکتشاف نفت و گاز است. این ماده را بصورت پودر به گل حفاری اضافه می کنند تا دانسیته گل روی مته حفاری را افزایش دهد و درنتیجه مانع از فوران چاه شود.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار