تاکید بر تامین کافی کلیه اقلام غذایی /لزوم نظارت بر عرضه کافی کالاها و جلوگیری از افزایش بدون ضابطه قیمتها در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 | 10:57 ق.ظ
تاکید بر تامین کافی کلیه اقلام غذایی /لزوم نظارت بر عرضه کافی کالاها و جلوگیری از افزایش بدون ضابطه قیمتها در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در جلسه تنظیم بازار استان، علاوه بر تاکید بر تامین کافی کلیه اقلام غذایی از جمله گوشت مرغ، لبنیات، روغن و … بر لزوم نظارت بر عرضه کافی کالاها و جلوگیری از افزایش بدون ضابطه قیمتها تاکید گردید.

 جلسه کارگروه تنظیم بازار استان یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، به ریاست حسینی نژاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و با حضور دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

در این جلسه سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام به ارائه آخرین گزارش وضعیت و تامین مرغ کشتار روز و منجمد پرداختند. در ادامه اتاق اصناف به ارائه گزارش رصد و پایش آخرین وضعیت بازار و تغییرات قیمت کالاهای اساسی پرداخت.

بررسی مسائل و مشکلات مربوط به کمبود روغن و شکر در سطح استان توسط سازمان جهاد کشاورزی از دیگر دستور کارهای این جلسه بود.

در این جلسه ، علاوه بر تاکید بر تامین کافی کلیه اقلام غذایی از جمله گوشت مرغ، لبنیات، روغن و … بر لزوم نظارت بر عرضه کافی کالاها و جلوگیری از افزایش بدون ضابطه قیمتها تاکید گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار