کشف بیش از ۲۹ هزار تُن کالای احتکار شده در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 | 10:12 ق.ظ
کشف بیش از ۲۹ هزار تُن کالای احتکار شده در خوزستان مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از کشف ۲۹ هزار و ۸۴۵ تُن کالا‌های اساسی احتکار شده در انبار‌های استان خبر داد.

نعمت اله بیرانوندی با اشاره به پلمب یک انبار احتکار برنج و روغن در اهواز گفت: امروز ۱۲ هزار و ۳۴۵ بطری روغن ۸۰۰ گرمی در اهواز، ۵ تن ماکارونی و ۵۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی شکر در شوشتر و مقادیری روغن مایع، ۹۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی شکر و ۲ تن قند حبه در گتوند و همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع روغن مایع و جامد در لالی کشف شدند.

وی با اشاره ۵ برابر شدن جرائم نقدی، پلمب شدن واحد‌های صنفی متخلف و نصب بنر اعلام تخلف در محل حین کشف تخلف، افزود: هم اکنون توزیع کالا‌های احتکاری کشف شده در حال انجام است و کمبودی از لحاظ کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد.

بیرانوندی به تداوم گشت و نظارت‌های بازرسی در سطح استان خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: شعب تعزیرات حکومتی تا ثبات آرامش بازار در حال آماده باش هستند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از هم استانی‌ها خواست با مدیریت براساس نیاز نسبت به خرید کالا‌های اساسی اقدام کنند تا اقلامی از جمله؛ روغن، شکر، ماکارونی، برنج و… حالت ماندگاری پیدا کرده و کمبودی در بازار ایجاد نشود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار