مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد:

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 | 16:45 ب.ظ
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد: در متن پیام نیسی گمراوی آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه […]

در متن پیام نیسی گمراوی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.

اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه  روز روابط عمومی، توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت  را از درگاه خداوند متعال برای فعالان این عرصه مسئلت دارم.
 

صادق نیسی گمراوی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار