افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 | 09:50 ق.ظ
افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان را ۷۶ نفر اعلام کرد.

حبیب حی بر در تشریح آخرین وضعیت بیماری کووید-۱۹ در خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان هستند، گفت: این آمار نشان می‌دهد که تعداد بستری‌ها در مقایسه با روز قبل، ۴ نفر افزایش یافته است.

وی تعداد کرونایی‌های بستری در بخش‌های ویژه را ۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: در شبانه روز گذشته ۱۰ بیمار مرخص شدند، ضمن اینکه ۲ نفر از هم استانی‌ها به دلیل ابتلا به این بیماری مهلک جان خود را دست دادند.

حی بر با بیان اینکه از ساعت ۸ صبح ۲۶ اردیبهشت تا ۸ صبح ۲۷ اردیبهشت، ۱۶ بیمار جدید کرونایی در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری شده اند، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ شهرستان استان در وضعیت زرد و ۱۷ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن را ۲ اصل مهم در مهار بیماری کووید-۱۹ دانست و گفت: از هم استانی‌ها درخواست داریم که این موضوع را جدی بگیرند.

به گفته حی بر؛ تاکنون بیش از ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان به جامعه هدف تزریق شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار