شهردار اهواز: هزینه کرد منطقی در شهرداری، سرمایه گذاری برای بهبود خدمات است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 | 08:47 ق.ظ
شهردار اهواز: هزینه کرد منطقی در شهرداری، سرمایه گذاری برای بهبود خدمات است شهردار اهواز گفت: هزینه کرد منطقی و در چهارچوب قانون سرمایه گذاری برای بهبود کیفیت خدمات برای شهروندان است  رضا امینی شامگاه سه شنبه_۲۷اردیبهشت ماه_ در آیین بهره برداری از تجهیزات آتش نشانی کلانشهر اهواز اظهار کرد: مقرر شده است که در مراسم هر هفته یک افتتاح هم در زمان و هم در هزینه کرد […]
شهردار اهواز گفت: هزینه کرد منطقی و در چهارچوب قانون سرمایه گذاری برای بهبود کیفیت خدمات برای شهروندان است
 رضا امینی شامگاه سه شنبه_۲۷اردیبهشت ماه_ در آیین بهره برداری از تجهیزات آتش نشانی کلانشهر اهواز اظهار کرد: مقرر شده است که در مراسم هر هفته یک افتتاح هم در زمان و هم در هزینه کرد برای مراسم صرفه جویی شود چرا که هدف اصلی این طرح حضور در محلات و قرار گرفتن در جمع شهروندان است تا اطلاعات بیشتری از مسائل شهر داشته باشیم.

وی افزود: ده دستگاه ماشین آتش نشانی در گذشته توسط استانداری خوزستان به شهرداری کلانشهر اهواز اهدا شده بود اما از آنجایی که تجهیزات لازم را دارا نبودند عملا از آنها استفاده ای نمی شد. و برای تجهیز در اولویت تامین بودجه قرار گرفتند.

شهردار اهواز ادامه داد: با تجهیز این خودروها با هزینه ای نزدیک به یکصد و ۵۰ میلیارد ریال وارد مدار شده و عملا قابل استفاده خواهند بود. از تجهیزات مهمتر، انتظاراتی است که از کارکنان آتش نشانی وجود دارد که البته به انداره کافی عملکرد آنها قابل تحسین است اما همچنان انتظار بیشتری از آنها وجود دارد که چابکترین و آماده ترین نیروها باشند.

وی ادامه داد: از مدیریت و کارکنان آتش نشانی انتظار می رود که از امکانات موجود و کمبود ها، فضایی را ایجاد کنند که امکان رسیدن به محل حادثه سریعتر شود چرا که جان و سلامت مردم در اولویت قرار دارند.

امینی تصریح کرد: این دستگاه خودرو را به مردم شریف اهواز هدیه می کنیم و امیدواریم تلاش و اعتباراتی که با ساز و کار قانونی به این سازمان تعلق می گیرد به جایگاه واقعی خود برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دغدغه معیشتی کارکنان همواره مورد توجه ما قرار دارد ضمن تکذیب مجدد حواشی ایجاد شده، این اطمینان را می دهیم که هیچگونه خدشه ای به حقوق کارکنان شهرداری وارد نخواهد شد ، وظیفه خود میدانیم که با شرایط معیشتی موجود حداکثر تلاش خود را بکنیم تا بهترین نوع خدمت به شهروندان ارائه شود، هزینه کرد در شهرداری بر اساس چهارجوب قانون، یک سرمایه گذاری برای بهبود کیفیت خدمات به شهروندان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار