۱۰ تن برنج و روغن از یک انبار در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 | 10:42 ق.ظ
۱۰ تن برنج و روغن از یک انبار در اهواز کشف شد سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت :پنج تن برنج و پنج تن روغن خوراکی از یک انبار در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

، سرهنگ کیومرث کشوری سه شنبه  اظهار داشت : در راستای نظارت بر توزیع کالا در بازار و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با همکاری نمایندگان سازمان تعزیرات، از وجود یک انبار برنج و روغن خوراکی در سطح شهر اهواز مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۱۰ تن روغن‌ خوراکی و برنج شدند، که ارزش تقریبی آن ها بیش از سه میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: در ارتباط با این پرونده یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد همچنین محل مورد نظر مهروموم و برابر درخواست قضائی کالای کشف شده برای فروش در سطح شهرستان تحویل اداره صنعت و معدن شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: پلیس به همه کسانی که با احتکار کالاهای اساسی قصد برهم زدن امنیت روانی و آرامش مردم را دارند برابر قانون با قاطعیت  برخورد می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار