موافقت مدیران مناطق نفتخیز جنوب بر استمرار نوبتکاری ۱۲ ساعته

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 خرداد 1401 | 08:54 ق.ظ
موافقت مدیران مناطق نفتخیز جنوب بر استمرار نوبتکاری ۱۲ ساعته  در سومین نشست کارگروه تخصصی بررسی تغییر ساعت نوبتکاری واحدهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، استمرار نوبتکاری ۱۲ ساعته مورد موافقت قرار گرفت. در این نشست که روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد مسئولان و نمایندگان مدیریت‌ها و ادارات ذیربط و نمایندگان کارکنان نوبتکاری شرکت‌های تابعه پس از بررسی نتایج نظرسنجی، موافقت خود را با ادامه […]

 در سومین نشست کارگروه تخصصی بررسی تغییر ساعت نوبتکاری واحدهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، استمرار نوبتکاری ۱۲ ساعته مورد موافقت قرار گرفت.

در این نشست که روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد مسئولان و نمایندگان مدیریت‌ها و ادارات ذیربط و نمایندگان کارکنان نوبتکاری شرکت‌های تابعه پس از بررسی نتایج نظرسنجی، موافقت خود را با ادامه ۱۲ ساعته بودن نوبتکاری اعلام داشتند.

در این نشست مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور تولید بیان داشت: برخلاف دوره های گذشته، در مدیریت جدید از خواسته‌­های بحق، قانونمند و معقول کارکنان استقبال می­‌شود.

مهندس صفرعلی رئیسی گفت: باتوجه به نظرسنجی انجام گرفته از کارکنان نوبتکاری و موافقت اکثریت قاطع این کارکنان با استمرار ۱۲ ساعته بودن، از آنجایی که رضایت‌مندی آنها برای سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا تصمیم مدیریت نیز بر موافقت این روند اعلام می­شود.

وی ضمن تشکر از نمایندگان کارکنان نوبتکاری در بیان دیدگاه‌­ها و انعکاس نظرات آنان گفت: امیدواریم که بستری که برای ارتباط و تعامل دوسویه بین مدیریت ارشد سازمان و سایر کارکنان شکل گرفته است تداوم داشته باشد و بتوانیم با حمایت از چنین حلقه‌ها و تشکل هایی برخی از مشکلات سازمان را از مجاری قانونی مرتفع کنیم.

مهندس رئیسی افزود: برای به سرانجام رسیدن این موضوع و تصمیم‌­گیری نهایی، جنبه‌­های مالی، ساختاری، منابع انسانی و … نیز از طریق نامه‌­نگاری با شرکت ملی نفت و سایر مدیریت ها و ادارات مرتبط پیگیری خواهد شد.

در این نشست مدیر منابع انسانی، مدیر تولید، رئیس ساختار و بهره‌وری، رئیس حراست، سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید نیز حضور داشتند و به بیان نظرات خود در این خصوص پرداختند.

همچنین نمایندگان کارکنان نوبتکاری شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، مسجدسلیمان، آغاجاری و گچساران نیز از پیگیری و تلاش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای کسب رضایت کارکنان عملیاتی قدردانی نمودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار