تندیس طلایی چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی (csr) به فولاد خوزستان رسید

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 خرداد 1401 | 08:49 ق.ظ
تندیس طلایی چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی (csr) به فولاد خوزستان رسید چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، با حضور هفتاد شرکت و بنگاه بزرگ اقتصادی،  ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.   این رویداد در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» برای ارج نهادن به کسب و کارهای مسئولانه و با حضور مدیران […]
چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، با حضور هفتاد شرکت و بنگاه بزرگ اقتصادی،  ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.
 
این رویداد در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» برای ارج نهادن به کسب و کارهای مسئولانه و با حضور مدیران نهادهای دولتی و خصوصی، نمایندگان انجمن‌های علمی و صنفی کشور، معاونین وزرای صمت و اقتصاد و دارایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
در ابتدای همایش مصطفایی دبیر کل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری، اهمیت این رویداد را در معرفی شرکت های پیشرو و موفق ایرانی، ترویج و توسعه این مفهوم در شفافیت و پاسخ‌دهی به مطالبات اجتماعی و زیست محیطی تاکید کرده و اظهار داشت: این مسیر برای پایداری، استفاده از انرژی‌های نو، کاهش معضلات اجتماعی و زیست‌محیطی در کنار نوآوری و کارآفرینی مسئولانه است.
 
در ادامه فرح‌ناز رافع معاون وزیر صمت گفت: شرکت‌ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می کنند اگر چه تعاریف «مسئولیت اجتماعی شرکت» متنوع است؛ اما این موضوع که مسئولیت شرکت در کنار سودآوری، شامل تعهدات اجتماعی و زیست محیطی به ذینفعان مختلف می شود، به شکل گسترده ای پذیرفته شده است.
 
در پایان همایش چهارمین جایزه مسؤلیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی تندیس طلایی به دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیر عامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی به نمایندگی از مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.
 
این موفقیت ارزشمند را به خانواده بزرگ فولاد خوزستان تبریک می گوییم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار