پایان عملیات تعمیرات اساسی و رفع نشتی خط اصلی شبکه تحت فشار لاسبید بهبهان

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 خرداد 1401 | 10:46 ق.ظ
پایان عملیات تعمیرات اساسی و رفع نشتی خط اصلی شبکه تحت فشار لاسبید بهبهان معاون تعمیرات و فنی و مهندسی شرکت بهره برداری از سد،نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون از پایان عملیات تعمیرات اساسی و رفع نشتی خط اصلی plu و انجام عملیات بهره برداری آزمایشی از شبکه تحت فشار لاسبید بهبهان خبر داد .

“محمدرضا یزدانجو” گفت : با پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته توسط واحد دفترفنی و مهندسی شرکت و به منظور تست و شستشو و همچنین بهره برداری آزمایشی از خطوط اصلی  ، عملیات تعمیرات اساسی و رفع نشتی خط اصلی plu و انجام عملیات شستشوی خط و تست هیدوراستاتیک از شبکه تحت فشار لاسبید بهبهان به طول ۵۵۷۴ کیلومتر در دستور کار شرکت قرار گرفت .

وی افزود : براساس هماهنگی به عمل آمده با کارفرما و مشاور طرح، تعمیرات خطوط لوله GRP در سایز های DN500mm , 600mm در  کیلومترهای مختلف بعمل آمد که در مجموع ۳ عدد اتصال یکسر فلنج سایز ۵۰۰ میلیمتر با نصب کوپلینگ و ۲ عدد اتصال یکسر فلنج سایز ۶۰۰ میلیمتر تعمیر و رفع نشتی خط را در پی داشت.

وی تصریح کرد : پس از انجام عملیات تعمیرات خط اصلی plu و انجام تست های هیدرواستاتیک و تکمیل اتصالات خط مذکور، شبکه اصلی توانایی انتقال آب به ۸ یونیت بصورت تحت فشار و ۶ یونیت بصورت قطره ای را دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار