مرتضی لیریایی مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان در پیامی به مناسبت جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان ، به استان خوزستان مردیم شریف آبادان و خانواده آن عزیزان تسلیت گفت

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 خرداد 1401 | 17:14 ب.ظ
مرتضی لیریایی مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان در پیامی به مناسبت جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان ، به استان خوزستان مردیم شریف آبادان و خانواده آن عزیزان تسلیت گفت . ✍مرتضی لیریایی مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان در پیامی به مناسبت جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان ، به استان خوزستان مردیم شریف آبادان و خانواده آن عزیزان تسلیت گفت . متن این پیام به شرح زیر است: حادثه تاسف‌بار و غم انگیز ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به ایجاد خسارت و […]

.
✍مرتضی لیریایی مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان در پیامی به مناسبت جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان ، به استان خوزستان مردیم شریف آبادان و خانواده آن عزیزان تسلیت گفت .

متن این پیام به شرح زیر است:
حادثه تاسف‌بار و غم انگیز ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به ایجاد خسارت و تلفات جانی تعدادی از هم‌ استانی ها و مردم عزیز آبادان گردید موجب تاثر شدید شد.
اینجانب و مجموعه صندوق کارآفرینی امید خوزستان ضمن تسلیت این ضایعه تأسف بار و ابراز همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان ، برای همه جان باختگان این حادثه تلخ، رحمت و غفران واسعه الهی و برای مصدومان و امدادگران عزیز ، آرزوی سلامتی و شفای عاجل از خدای منان مسألت دارم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار