پیام تسلیت شهردار اهواز در پی وقوع حادثه ساختمان متروپل آبادان

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 خرداد 1401 | 08:27 ق.ظ
پیام تسلیت شهردار اهواز در پی وقوع حادثه ساختمان متروپل آبادان رضا امینی شهردار اهواز با ارسال پیامی، حادثه ناگوار جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان را در اثر فروریختن ساختمان متروپل در آبادان تسلیت گفت. رضا امینی شهردار اهواز در این پیام تسلیت آورده‌است حادثه دلخراش ریزش ساختمان ده طبقه در آبادان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنانمان شد همگان را […]

رضا امینی شهردار اهواز با ارسال پیامی، حادثه ناگوار جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان را در اثر فروریختن ساختمان متروپل در آبادان تسلیت گفت.

رضا امینی شهردار اهواز در این پیام تسلیت آورده‌است حادثه دلخراش ریزش ساختمان ده طبقه در آبادان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنانمان شد همگان را در غم و اندوه فرو برد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری شهرداری اهواز با تأثر و اندوه فراوان جان باختن مظلومانه شهروندان آبادانی را به ملت شریف ایران، مردم خوزستان بویژه خانواده‌های معزز داغدار تسلیت عرض نموده و آرزوی سلامتی مصدومان این حادثه را از درگاه ایزد منان خواستارم.

از تلاش همه امدادگران ، آتش‌نشانان و واحدهای پزشکی ، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب دیدگان شتافتند ، تشکر می کنم و امیدوارم این واقعه تلخ، زنگ خطری محسوب شود برای برنامه‌ریزی مجدانه در جهت رفع این معضل بسیار بزرگ و جلوگیری از اقدامات غیرکارشناسی در پروژه های ساختمان‌سازی.

شهرداری اهواز باردیگر ضمن ابراز همدردی، مراتب تاثر و تسلیت خود را به خانواده های داغدیده حادثه ساختمان متروپل آبادان اعلام می دارد و از درگاه باریتعالی برای بازماندگان صبر و برای آسیب دیدگان حادثه، آرزوی سلامتی دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار