مناطق نفتخیز جنوب آماده ارائه خدمات لجستیکی سنگین و فوق سنگین برای امدادرسانی به حادثه متروپل آبادان است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 خرداد 1401 | 08:25 ق.ظ
مناطق نفتخیز جنوب آماده ارائه خدمات لجستیکی سنگین و فوق سنگین برای امدادرسانی به حادثه متروپل آبادان است شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  برای ارائه خدمات لجستیکی سنگین و فوق سنگین در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل آبادان با محوریت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در آماده باش کامل قرار دارد. با وقوع حادثه دلخراش ریزش ساختمان تجاری متروپل در آبادان در ساعات اولیه پس از تماس تلفنی دکتر محسن خجسته‌مهر مدیرعامل […]

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  برای ارائه خدمات لجستیکی سنگین و فوق سنگین در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل آبادان با محوریت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در آماده باش کامل قرار دارد.

با وقوع حادثه دلخراش ریزش ساختمان تجاری متروپل در آبادان در ساعات اولیه پس از تماس تلفنی دکتر محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با مقامات محلی در استان خوزستان و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مبنی بر آماده‌باش حداکثری  شرکت‌های نفتی جنوب برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان، مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب با تمام توان و امکانات لجستیکی سنگین و فوق سنگین، ضمن هماهنگی با دستگاه‌های مسئول آمادگی همکاری حداکثری برای خدمات‌رسانی را اعلام نمود.

بر این اساس، تا کنون مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید یک دستگاه کمرشکن فوق سنگین جهت حمل بیل مکانیکی کاتر هیدرولیکی متعلق به شرکت مپنا به محل وقوع حادثه اعزام نمود.

بیل مکانیکی با قیچی هیدرولیک کاربرد برش تخریب هیدرولیک Pulverizer ، برش میله های فولادی ، فولاد ، مخازن ، لوله ها ، سایر قراضه های فلزی و غیره را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده کلیه عملیات‌های سبک، سنگین، ماشین آلات و HSE مدیریت عملیات ترابری مناطق نفتخیز جنوب در آماده باش ۱۰۰درصدی به سر می‌برند.

شایان ذکر است ظهر روز دوشنبه ۲ خرداد ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان ریزش کرد که منجر به فوت چند تن از هموطنان شد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار