امکانات امدادی گروه فولاد خوزستان به محل حادثه متروپل گسیل می شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 5 خرداد 1401 | 08:28 ق.ظ
امکانات امدادی گروه فولاد خوزستان به محل حادثه متروپل گسیل می شود معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در جلسه ستاد بحران کشور در خصوص حادثه ساختمان متروپل آبادان که به ریاست دکتر احمد وحیدی و با حضور دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از بسیج امکانات امدادی گروه فولاد خوزستان به محل حادثه خبر داد.
به دنبال حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان امروز ۴ خردادماه ۱۴۰۱ در محل حادثه حاضر شد و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و آرزوی صحت و سلامتی برای مصدمان، در جلسه ستاد بحران با متولیان امدادی در مورد ملزومات مورد نیاز امداد و نجات و آواربرداری به گفت و گو پرداخت. 
 
تقوی از پشتیبانی همه‌جانبه فولاد خوزستان از عملیات آواربرداری و امداد و نجات گفت و افزود: حادثه رخ‌داده عمیقا مردم کشور را متاثر  ساخت. در شرایط فعلی‌، باید تمامی عوامل تسریع در امدادرسانی مهیا شود.
 
وی گفت: با توجه به تاکید وزیر محترم کشور مبنی بر خدمات رسانی، تهیه ملزوماتی مانند:  سنگ‌جت، دستکش، کلاه ایمنی به همراه چراغ اضطراری، دستگاه بتن‌بر و ماشین‌آلات سنگین از سوی فولاد خوزستان تامین خواهد شد و در اسرع وقت به محل حادثه ارسال می‌گردد.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است،‌ علاوه بر تامین تجهیزات مورد نیاز از سوی شرکت فولاد خوزستان، یک تیم عملیاتی به سرپرستی ابراهیم دادرس مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد به صورت شبانه روزی در محل حادثه حضور مستمر داشته و مشغول خدمات رسانی به مردم شریف آبادان هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار