رکورد ۱۰ ساله تولید ام.دی.اف نیشکر شکسته شد

تاریخ انتشار: شنبه 7 خرداد 1401 | 14:53 ب.ظ
رکورد ۱۰ ساله تولید ام.دی.اف نیشکر شکسته شد لوح سبز جنوب یکی از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر است که حالا محصولاتش به عنوان یک برندِ معتبر جهانی به بیش از ۱۲ کشور صادر می‌شود و توانسته با استفاده از باگاس نیشکر، تحولی در صنایع چوبی ایجاد کند.

با تولید بیش از ۸۳ هزار ورق در اردیبهشت ماه امسال، رکورد ۱۰ ساله تولید ام.دی.اف شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شکسته شد.

این میزان ورق ام.دی‌اف در ۲۲ روز کاری در شرکت لوح سبز جنوب تولید شده است.

لوح سبز جنوب یکی از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر است که حالا محصولاتش به عنوان یک برندِ معتبر جهانی به بیش از ۱۲ کشور صادر می‌شود و توانسته با استفاده از باگاس نیشکر، تحولی در صنایع چوبی ایجاد کند.

تحقق ظرفیت ۱۴۵ درصدی اسمی تا پایان شهریور

مدیرعامل این شرکت، ضمن اشاره به شکسته شدن رکورد تولید ام.دی.اف با تولید ۸۳ هزار و ۶۰۰ ورق در اردیبهشت ماه (ظرفیت ۱۰۲ درصدی ماهیانه)، بیان داشت، هدف رسیدن به ظرفیت ۱۴۵ درصدی اسمی کارخانه است که تا پایان شهریورماه محقق خواهد شد.

به گفته پرویز نورمحمدی، کیفیت ام.دی.اف تولیدی شرکت لوح سبز جنوب تا آنجا است که به ترکیه که مهد تولید ام.دی.اف است صادر می‌شود و برند این شرکت خریداران زیادی دارد.

وی افزود: شرکت لوح سبز، برآمده از علم و تکنولوژی است و حالا، در سالی که مزیّن به شعار تولیدِ دانش‌بنیان شده، ام.دی.افِ تولیدی نیشکر نیز با همت محققان، از نسیم بهاری شعار سال، بهره‌مند شده و با افزایش تولید و کیفیت، سهم بیشتری از بازار داخلی و خارجی را از آن خود خواهد کرد.

این شرکت بزرگترین تولیدکننده تخته ام.دی.اف از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که در کنار اشتغالزایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است.

لوح سبز جنوب در دل کشت و صنعت امام خمینی(ره) قرار گرفته و با افتتاح آن در دهه ۹۰، پسماند نیشکر به جای سوختن، به ثروتی برای ساختن مبدل شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار