آسفالت جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 خرداد 1401 | 11:34 ق.ظ
آسفالت جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید عملیات اجرایی روکش آسفالت باقیمانده جاده دسترسی و ارتباطی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اتمام رسید.  این پروژه با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال به طول ۲۲۰۰ متر در مدت زمان ۳ ماه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با تهیه شرح کار و نظارت مدیریت […]

عملیات اجرایی روکش آسفالت باقیمانده جاده دسترسی و ارتباطی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اتمام رسید.

 این پروژه با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال به طول ۲۲۰۰ متر در مدت زمان ۳ ماه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با تهیه شرح کار و نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت  انجام شد.

طی این اقدام  اجرای لایه‌های روسازی شامل بستر سازی و اجرای یک لایه اساس در طول مسیر و عرض ۶ متر ، اجرای یک لایه آسفالت به مساحت بیش از ۱۲۰۰۰ متر مربع،  احداث و ترمیم ابنیه فنی طول مسیر شامل احداث کانال سنگی، احداث دیوار حایل، احداث و ترمیم دستک های سنگی ۲ دستگاه پل موجود اجرا گردید.

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ به شهر مسجدسلیمان ۱۸۰۰۰ متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت ۱۵۸۰۰ متر از این مسیر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است.

با اجرای این پروژه که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تعریف و  اجرا شده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان با جمعیتی حدود  ۲۰۰۰ نفر  به مرکز شهرستان به طور کلی مرتفع می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار