پرداخت ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبه‌ گندمکاران خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 خرداد 1401 | 10:39 ق.ظ
پرداخت ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبه‌ گندمکاران خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واریز ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبه‌های حاصل از خرید گندم به حساب کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۳ شبکه خوزستان مجموع مطالبه‌های کشاورزان خوزستان را ۱۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر مسئولان استان و به ویژه استاندار ویژه خوزستان، دیروز ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبه‌های گندمکاران به حسابشان واریز شد.

وی با بیان اینکه با واریز این رقم، مبلغ واریزی به حدود ۱۱ میلیارد تومان رسید، افزود: براساس مذاکره‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، باقیمانده طلب آن‌ها با فوریت و در کمترین زمان ممکن پرداخت شود.

جهان نژادیان با بیان اینکه حدود ۹۵ درصد مطالبه‌های کلزاکاران نیز پرداخت شده است، ادامه داد: حدود ۶۰ میلیارد تومان از باقیمانده مطالبه‌ها تا پایان این هفته به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

از ابتدای فصل برداشت گندم در خوزستان، حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان استان خریداری شده که باوجود خشکسالی و بحران آبی، میزان تولید بیش از انتظار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار