تشریح فعالیت‌های مدیریت عملیات ترابری مناطق نفتخیز در امدادرسانی به حادثه متروپل آبادان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 خرداد 1401 | 11:20 ق.ظ
تشریح فعالیت‌های مدیریت عملیات ترابری مناطق نفتخیز در امدادرسانی به حادثه متروپل آبادان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از ابتدای حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان تا کنون ۷۶۰ روز دستگاه خدمات مربوط به ترابری سبک و سنگین و تعمیرات ماشین‌آلات ارائه داده است. با وقوع حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب با تمام توان و امکانات […]

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از ابتدای حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان تا کنون ۷۶۰ روز دستگاه خدمات مربوط به ترابری سبک و سنگین و تعمیرات ماشین‌آلات ارائه داده است.

با وقوع حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب با تمام توان و امکانات لجستیکی سنگین و فوق سنگین با دستگاه‌های مسئول امدادرسانی و آواربرداری همکاری داشته است.

در این راستا تا کنون ۷۶۰ روز دستگاه در بخش‌های خدمات ایاب و ذهاب نفرات، جابجایی وسایل، حمل آب آشامیدنی، جمع و بلند کردن اشیاء، جمع آوری پسماند و نخاله، خاکبرداری، خاک‌ریزی، گودبرداری، بسترسازی، بهسازی راه و معابر و اسکورت محمولات ترافیکی و تعمیرات خودروها و ماشین آلات خدمات ارائه شده است.

همچنین نیروهای اعزامی از تعمیرات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب نسبت به تعمیر ۶ دستگاه از ماشین‌آلات سیار ساختمانی سایر دستگاه‌های اجرایی حاضر در محل حادثه اقدام نمودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار