توضیح یکی از نزدیکان غلامرضا شریعتی درباره‌ی سفر به امارات

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 خرداد 1401 | 20:04 ب.ظ
توضیح یکی از نزدیکان غلامرضا شریعتی درباره‌ی سفر به امارات یکی از نزدیکان غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان در پی پیگیری انصاف نیوز درباره‌ی شایعه‌ای منتشر شده در یکی از رسانه‌های اصولگرا، گفت که سفر او به امارات عادی است و این هفته هم برخواهد گشت.

یکی از نزدیکان غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان در پی پیگیری انصاف نیوز درباره‌ی شایعه‌ای منتشر شده در یکی از رسانه‌های اصولگرا، گفت که سفر او به امارات عادی است و این هفته هم برخواهد گشت.

او به انصاف نیوز گفت: ایشان برای انجام یک سری امور کاری مربوط به حوزه شغلی تخصصی خود در تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ با پرواز c3me7l هواپیمایی ماهان به کشور امارات متحده عربی سفر کرده‌اند و جهت اطلاع و کاهش زحمت پیگیری و رصد این عزیزان (منتشرکنندگان خبر) به اطلاع می‌رساند بلیط برگشت ایشان برای برگشت به کشور از قبل تهیه شده و ایشان در همین هفته به ایران باز خواهد گشت. ایشان در هفته‌های گذشته نیز سفر مشابه کاری داشته‌اند و این سفر اتفاق خاص و جدیدی نیست.

وی گفت: جالب آنکه پیشتر خبرسازان مدعی ممنوعی الخروجی او بودند که کاملا واهی و بی اساس بود و حالا که سفر کرده‌اند و خبرهای دروغ قبلی مشخص شده، شاید اینگونه سعی در انحراف اذهان عمومی پس از نامه مستدل ایشان به رئیس جمهور هستند که با کمال احترام خواهان پاسخگویی متولیان امر به پرسش‌های مردم درباره متروپل شده بود.

وی افزود: امیدواریم با بازگشت ایشان، افرادی که به انحای مختلف قصد دارند اذهان عمومی را از مسائل اصلی منحرف کنند شجاعت عذرخواهی داشته باشند. خود این خبرسازی‌ها وقتی خلافش ثابت می‌شود نشان می‌دهد که مطالب قبلی آنها در تخریب استاندار اسبق چقدر اعتبار داشته و آیا با هدفی جز رفع مسئولیت از خودشان بوده یا نه.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار