بازدید مدیرکل HSE وزارت نفت از شرکت نفت و گاز گچساران

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 خرداد 1401 | 11:24 ق.ظ
بازدید مدیرکل HSE وزارت نفت از شرکت نفت و گاز گچساران مدیرکل HSE وزارت نفت با جمعی از معاونان خود از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بازدید کرد.  در این بازید که روز دوشنبه(۱۶ خرداد ۱۴۰۱) انجام شد مظاهر انصاری مدیرکل HSE وزارت نفت و هیئت همراه ضمن حضور در جلسه عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، در جریان چالش‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت […]

مدیرکل HSE وزارت نفت با جمعی از معاونان خود از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بازدید کرد.

 در این بازید که روز دوشنبه(۱۶ خرداد ۱۴۰۱) انجام شد مظاهر انصاری مدیرکل HSE وزارت نفت و هیئت همراه ضمن حضور در جلسه عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، در جریان چالش‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت قرار گرفتند.

در این جلسه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، ضمن معرفی اجمالی این شرکت گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از بروز حوادث، آخرین وضعیت HSE، اهداف، برنامه‌ها و چالش‌های نفت و گاز گچساران را ارائه نمود.

مهرداد کاهکش اظهار داشت: این شرکت ظرفیت‌های مختلفی دارد از جمله بخش عظیمی از نفت کشور را از طریق تلمبه خانه گوره ارسال می‌کند که به عنوان قلب نفت ایران و شاهرگ اصلی اقتصاد نفتی به شمار می‌آید و به لحاظ گستره‌ی جغرافیایی در ۴ استان کشور دارای تاسیسات و خطوط لوله‌ی نفت، گاز و آب و است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های متعددی در راستای سیاست‌های کلی وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف حفظ سرمایه‌های ملی و جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیست از برنامه‌های آتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است که اجرای آنها بدون حمایت مدیران ارشد وزارت نفت میسر نخواهد شد.

شایان ذکر است، مدیرکل HSE وزارت نفت و هیات همراه با مدیران و روسای فنی و عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تاسیسات عملیاتی این شرکت بازدید خواهند داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار