خوزستان آماده برگزاری مراسم اربعین

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 خرداد 1401 | 08:39 ق.ظ
خوزستان آماده برگزاری مراسم اربعین زیرساخت‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در استان خوزستان در حال آماده سازی است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به افزایش کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز‌های شلمچه و چذابه گفت: تمهیدات لازم برای پذیرش زائران اربعین در گذرگاه‌های استان در نظر گرفته شده است .

 

ولی‌الله حیاتی افزود : برنامه‌ریزی لازم برای عبور روان همراه با امنیت زائران اربعین حسینی در مرز‌های زمینی شلمچه و چذابه انجام شده است.

وی گفت: در پایان نیمه اول مرداد عملیات آماده‌سازی زیرساخت‌ها در ۲ مرز شلمچه و چذابه به پایان خواهد رسید و آماده پذیرش زائران خواهیم بود.

حیاتی به پیش‌بینی ایجاد زیرساخت‌هایی از جمله پارکینگ در مرزشلمچه اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا قرار است در مرز شلمچه ۲۰ هزار متر مربع سایه‌بان و ۱.۵ کیلومتر مه‌پاش نصب شود ضمن اینکه برای تامین آب آشامیدنی زائران اقدام لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: برای تسهیل در عبور زائران از مرز شلمچه دستگاه ایکس‌ری مسافری در پایانه مسافری نصب و کنترل دستی زائران به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار