آخرین وضعیت پل ششم (فولاد) از زبان معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1401 | 19:53 ب.ظ
آخرین وضعیت پل ششم (فولاد) از زبان معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از آخرین وضعیت پل ششم ( پل فولاد) خبر داد. پرویز حسینی گفت: با توجه به آسیب هایی که به پل فولاد وارد شده، تا زمانی که بررسی های دقیق و مورد نظر بر روی سازه پل انجام شود، به منظور حفظ جان شهروندان و تا زمان انجام اقدامات […]
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از آخرین وضعیت پل ششم ( پل فولاد) خبر داد.
پرویز حسینی گفت: با توجه به آسیب هایی که به پل فولاد وارد شده، تا زمانی که بررسی های دقیق و مورد نظر بر روی سازه پل انجام شود، به منظور حفظ جان شهروندان و تا زمان انجام اقدامات لازم، این پل همچنان مسدود خواهد ماند.

معاون فنی وعمرانی در مورد بازسازی و تعمیر پل ششم افزود: تعمیرات و بازسازی پل ها زمانبر هستند و با توجه به اینکه سازه پل ششم فلزی است و نزدیک به پنجاه تن از باد بندهای این پل به سرقت رفته است و پیچ های مورد نیازاتصال این باد بندها ۳۰ تا ۴۰ روز زمان خواهد برد تا تولید شوند «چون این پیچ ها، پیچ های خاصی هستند و می بایست تنش های خاصی را تحمل کنند». لذا تعمیر این پل زمان خواهد برد.

حسینی اشاره کرد: دو هفته پیش تمام اقدامات و خرید تجهیزات و مذاکره با شرکت های صاحب نظر توسط شهرداری اهواز انجام گرفته و ان شاء الله هفته آینده اولین محموله باد بندها را تحویل خواهیم گرفت. مشاور طرح نیز در حال انجام مقدمات اولیه جهت شروع عملیات بازسازی و تعمیر پل است.

پرویز حسینی در پاسخ به این سوال که سرقت باد بندهای پل چند وقتی است رخ داده است پس چرا تردد از روی پل آزاد و بلا مانع بود، گفت: هر پلی که طراحی می شود تا حدی دارای ضریب اطمینانی است و اگر از این ضریب اطمینان کاسته شود پل وارد مرز خطر می شود که این پل پس از سرقت باد بندها تا حدی قابلیت تردد را داشت ولی پس از گذشت زمان وارد مرحله خطر شد و تردد شهروندان از روی پل برای آنها با مخاطراتی همراه بود که به این جهت پل مسدود گردید.

معاون فنی و عمرانی در پایان توضیح داد: پل ششم (فولاد) در اختیار و تحت مدیریت شهرداری کوت عبدالله بوده و هست و ما بعنوان شهرداری اهواز از سه هفته پیش مسولیت بازسازی و تعمیر این پل را به عهده گرفته و از همان زمان اقدامات لازم جهت جلوگیری از خطرات پیش رو را با انسداد و تامین و خرید تجهیزات مورد نیازبازسازی انجام داده ایم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار