پروژه تغلیظ ویناس تلفیق علم و صنعت برای اقتصادی کردن شرکت‌های دانش‌بنیان است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1401 | 08:39 ق.ظ
پروژه تغلیظ ویناس تلفیق علم و صنعت برای اقتصادی کردن شرکت‌های دانش‌بنیان است این شرکت اقدامات موثری در حوزه محیط‌زیست برداشته و باید در زمینه برداشت سبز نیز گام‌های موثری بردارد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، پروژه تغلیظ ویناس نیشکر را طرحی دانش‌بنیان دانست که اجرای این طرح، تلفیق موثر علم و صنعت برای اقتصادی کردن شرکت‌های دانش‌بنیان است.

مجتبی یوسفی در مراسم افتتاح بزرگترین طرح تغلیظ ویناس کشور که سه‌شنبه با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست، مدیرعامل توسعه نیشکر و جمعی از مدیران استان در شرکت خمیرمایه و الکل رازی برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت اقدامات موثری در حوزه محیط‌زیست برداشته و باید در زمینه برداشت سبز نیز گام‌های موثری بردارد. 

وی در ادامه به معضل ریزگردها اشاره کرد و بیان داشت، یکی از موضوعاتی که در خوزستان و استان‌های غربی مورد گله جدی و اعتراض بحق مردم است بحث مسائل زیست محیطی در بخش گرد و غبار بوده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه عمدتا منشا این گرد و غبار خارج از کشور است باید در دیپلماسی منطقه‌ای کار شود که در این راستا کارگروهی تشکیل و چندین جلسه گرفته شده و قرار بر این است که مشکلات برطرف شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار