مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خبر داد:

برق ۱۳ اشتراک اداری از شهرهای مختلف خوزستان قطع شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 23 خرداد 1401 | 09:51 ق.ظ
برق ۱۳ اشتراک اداری از شهرهای مختلف خوزستان قطع شد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۱۳ اشتراک اداری از شهرهای مختلف خوزستان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق با استناد به مصوبه هیات وزیران خبر داد. دکتر علی خدری گفت: این مشترکین پرمصرف از شهرهای رامهرمز، دزفول، شوشتر، بندر امام ، ایذه، ماهشهر و مسجدسلیمان بوده که مصرفشان بیش […]

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۱۳ اشتراک اداری از شهرهای مختلف خوزستان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق با استناد به مصوبه هیات وزیران خبر داد.

دکتر علی خدری گفت: این مشترکین پرمصرف از شهرهای رامهرمز، دزفول، شوشتر، بندر امام ، ایذه، ماهشهر و مسجدسلیمان بوده که مصرفشان بیش از دو برابر الگو بود.

خدری با اشاره به دستورالعمل ابلاغی هبات وزیران، گفت: کاهش ساعات اداری در خوزستان، به منظور کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته و ۶۰ درصدی پس از ساعات کاری اداری انجام شد، اما علیرغم روند افزایش دما در سطح خوزستان و لزوم رعایت الگو، این مشترکان به اقدامات و تاکیدات دولت و اخطارهای شرکت توزیع نیروی برق بی توجه بودند.

این مقام صنعت برق خوزستان با بیان اینکه مصرف لحظه ای تمام مشترکان اداری، خانگی، کشاورزی و صنعتی قابل رصد است، تصریح کرد: مشترکان اداری که بیش از دو برابر الگو مصرف داشته باشند، و به اخطارها و پیامها مبنی بر مدیریت مصرف، بی توجه باشند، در نهایت برق آن دستگاه قطع می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار