سارقان اموال مسافران اتوبوس مسیر اهواز – سربندر تحت تعقیب هستند

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 خرداد 1401 | 10:48 ق.ظ
سارقان اموال مسافران اتوبوس مسیر اهواز – سربندر تحت تعقیب هستند سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به موضوع سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس در مسیر اهواز – سربندر گفت: سر نخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرهنگ کیومرث کشوری با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی که در آن ادعا شده پلیس پس از سرقت اموال مسافران مذکور حضور نداشته است اظهار داشت: از همان لحظه اولیه سرقت کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی ضمن تکذیب ادعای مطرح شده درخصوص معطلی مالباختگان در مقابل پلیس راه اهواز – سربندر گفت : ماموران پلیس در محور حضور داشته و به محض اطلاع از ماجرای تجمع مالباختگان بی درنگ وارد عمل شدند.

سرهنگ کشوری با اشاره به تلاش افراد مغرض برای وارونه جلوه دادن حقایق در این رابطه گفت: شهروندان مطالب منتشر شده در فضای مجازی را تا زمان دریافت صحت آن از منابع رسمی باور نکنند.

به گزارش ایرنا ، شب گذشته فیلمی در فضای مجازی در رابطه با سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس در پلیس راه اهواز – سربندر در فضای مجازی منتشر شد.

فردی در این فیلم مدعی شده با وجود حضور مسافران مال باخته مقابل ساختمان پلیس راه اهواز – سربندر با معطلی چند ساعته هیچ نیروی انتظامی برای بررسی و اقدام لازم حضور نداشته است .

پلیس راه اهواز – سربندر در جنوب اهواز قرار دارد که از طریق اتوبان “خلیج فارس” این شهر را به ماهشهر ، سربندر و بندر امام خمینی متصل می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار