طرح طبقه بندی بیش از ۲۳۰۰ نفر از کارکنان در نفت و گاز گچساران اجرا شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 خرداد 1401 | 11:56 ق.ظ
طرح طبقه بندی بیش از ۲۳۰۰ نفر از کارکنان در نفت و گاز گچساران اجرا شد رییس اداره تأمین و تخصیص و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ساماندهی ۲۳۰۰ نفر از کارکنان در طرح طبقه بندی مشاغل خبر داد. عبدالله جشن ساز بیان داشت: اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در ۲۸ پیمان نیروی انسانی به صورت کامل به تعداد بیش از […]

رییس اداره تأمین و تخصیص و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ساماندهی ۲۳۰۰ نفر از کارکنان در طرح طبقه بندی مشاغل خبر داد.

عبدالله جشن ساز بیان داشت: اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در ۲۸ پیمان نیروی انسانی به صورت کامل به تعداد بیش از ۲۳۰۰ نفر از جمله اقدامات انجام شده در این اداره است.

وی، بررسی و ارسال تعدیل مدرک و فوق العاده شغلی ۱۸۷ نفر از کارکنان رسمی،  احصاء، بررسی و ارسال مدارک مشمولین مصوبه بند “د” ماده ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ در سامانه ایثار (۶۹۹) طی دو مرحله، ارسال مدارک نیروهای جامانده در سامانه ساپنا، همکاری در خصوص نیروهای تبدیل وضعیت شده بند “و” ماده ۴۴ و همکاری در پروژه نظام جبران خدمات نیروهای قرارداد مدت موقت و همچنین ثبت نام مشمولین مصوبه ۱۴۹۷ (استخدام یکی از فرزندان کارکنان رسمی شهید، جانباز ۲۵درصد و بالاتر و آزادگان سرافراز در سامانه مربوط)  را از عمده فعالیت های انجام شده در یک سال اخیر برشمرد.

جشن ساز در پایان با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران تأمین تخصیص گفت:  با حمایت همه جانبه مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و دیگر مدیران و روسای ادارات، تلاش کردیم که با بیشترین دقت و سرعت چه در وقت اداری و چه خارج از آن با حضور مکرر ارباب رجوع، این مهم را به انجام برسانیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار