برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در اهواز قطع شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 خرداد 1401 | 10:02 ق.ظ
برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در اهواز قطع شد مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از قطع برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در اهواز خبر داد و گفت: این بخش‌ها الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند. عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساسی که در زمینه مصرف برق وجود دارد، رعایت دستورالعمل ابلاغی مصرف برق […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از قطع برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در اهواز خبر داد و گفت: این بخش‌ها الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساسی که در زمینه مصرف برق وجود دارد، رعایت دستورالعمل ابلاغی مصرف برق ادارات، مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری ضروری است.

وی افزود: در این زمینه امروز، ۲۵ خردادماه برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در اهواز به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: پایش ۲۴ ساعته ساختمان‌های اداری و تجاری در سطح کلانشهر اهواز در دستور کار قرار گرفته است و با بخش‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

 در روزهای اخیر و با توجه به افزایش دمای هوا و ناترازی تولید و مصرف برق، برق مشترکان اداری و تجاری که الگوی مصرف را رعایت نکنند قطع می‌شود. براساس اعلام شرکت توزیع برق اهواز ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است و در این ساعات رعایت الگوی مصرف بسیار حائز اهمیت است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار