تولید ایمن و پایدار پیش درآمد فعالیت در صنایع وابسته به نفت است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 خرداد 1401 | 09:20 ق.ظ
تولید ایمن و پایدار پیش درآمد فعالیت در صنایع وابسته به نفت است سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: تولید ایمن و پایدار پیش درآمد فعالیت بنگاههای اقتصاد نفتی همانند مناطق نفت خیز جنوب و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس است. مهندس جواد تقی‌زاده در نشست با مدیرعامل پالایشگاه بید بلند خلیج فارس عنوان کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان یک بنگاه اقتصادی و بزرگترین […]

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: تولید ایمن و پایدار پیش درآمد فعالیت بنگاههای اقتصاد نفتی همانند مناطق نفت خیز جنوب و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس است.

مهندس جواد تقی‌زاده در نشست با مدیرعامل پالایشگاه بید بلند خلیج فارس عنوان کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان یک بنگاه اقتصادی و بزرگترین شرکت تولیدی کشور است که صیانت از تولیدات آن وظیفه ای همگانی است.

وی با تاکید بر افزایش تعامل و هماهنگی در اجرای پروژه‌های جمع آوری گازهای مشعل گفت: تولید ایمن و پایدار پیش درآمد فعالیت بنگاههای اقتصاد نفتی همانند مناطق نفت خیز جنوب و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس است.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به نقش زنجیره تولید در اقتصاد کشور افزود: در صنعت نفت و گاز همه ما یک زنجیره در جهت رشد اقتصادی کشور هستیم که در این زنجیره همگی ذینفعان می بایست منتفع شوند.

وی در این نشست همچنین بر ایجاد تعامل و انتقال تجارب مرتبط با فعالیت‌های عملیاتی تاکید کرد.

مهندس محمود امین‌نژاد مدیرعامل پالایشگاه بید بلند خلیج فارس، اقدامات پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس را تشریح کرد و گفت: این پالایشگاه ۲۷ پروژه جمع آوری گازهای مشعل در ۴ استان را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این پالایشگاه بیان کرد: این مجموعه به عنوان سرمایه گذار و مجری پروژه‌های دریافت و جمع‌آوری گاز‌های مشعل عزم جدی دارد تا پایان سال جاری، پروژه های بازگردانی ۱۰۰۰ و گاز و گاز مایع ۹۰۰ و پیش تراکم گازمایع ۱۰۰۰ را به یرانجام برساند.

امین‌نژاد در پایان با توجه به ظرفیت و توانمندی موجود جهت مشارکت در اورهال واحدهای عملیاتی گاز و گاز مایع اعلام آمادگی نمود.

در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران و روسای برخی ادارات دو مجموعه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد، چالش‌ها و تنگناهای مرتبط با اجرای پروژهای مشترک مورد بررسی قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار