قهرمانی و ثبت رکورد گُلفِر نفت مسجدسلیمان در مسابقات کشوری

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 خرداد 1401 | 09:24 ق.ظ
قهرمانی و ثبت رکورد گُلفِر نفت مسجدسلیمان در مسابقات کشوری میلاد حاجی پور گُلفر جوان مسجدسلیمانی و سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با قهرمانی در مسابقات گلف قهرمانی کشور موفق شد رکوردی جدید را در این رشته برای خود ثبت نماید. وی در این مسابقات ضمن کسب عنوان قهرمانی در گروه هندی کَپ توانست در یک اتفاق نادر و کم نظیر در این رشته، عنوان  Hole […]

میلاد حاجی پور گُلفر جوان مسجدسلیمانی و سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با قهرمانی در مسابقات گلف قهرمانی کشور موفق شد رکوردی جدید را در این رشته برای خود ثبت نماید.

وی در این مسابقات ضمن کسب عنوان قهرمانی در گروه هندی کَپ توانست در یک اتفاق نادر و کم نظیر در این رشته، عنوان  Hole In One را برای خود در تاریخ گلف کشورمان ثبت نماید.

Hole In One اصطلاحی است در ورزش گلف و آن وقتی  است که توپ با یک ضربه وارد حفره می شود. معمولاً این اتفاق در زمین ها با ۳ ضربه ( پار ) رخ می دهدفاصله بین نقطه شروع ( تی باکس ) و نقطه میدان ( گرین ) ۱۴۳ متر فاصله دارد.

مسابقات قهرمانی گلف کشور به میزبانی فدراسیون گلف کشور و در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب شهر تهران به صورت انفرادی با حضور ۵۷ گلفر از سراسر کشور برگزار شد. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار