فراخوان دریافت طرح و ایده‌ برای احیای مشاغل آسیب‌دیده ناشی از حادثه متروپل

تاریخ انتشار: شنبه 28 خرداد 1401 | 08:48 ق.ظ
فراخوان دریافت طرح و ایده‌ برای احیای مشاغل آسیب‌دیده ناشی از حادثه متروپل معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در راستای کمک به بهبود کسب و کار اصنافی که تحت تأثیر حادثه پیش آمده برای ساختمان متروپل دچار تعطیلی، کسادی، رکود، ضرر و زیان شده‌اند از کلیه اساتید، دانشجویان، نخبگان و صاحب‌نظران دارای طرح و ایده دعوت به‌عمل می‌آورد تا […]

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در راستای کمک به بهبود کسب و کار اصنافی که تحت تأثیر حادثه پیش آمده برای ساختمان متروپل دچار تعطیلی، کسادی، رکود، ضرر و زیان شده‌اند از کلیه اساتید، دانشجویان، نخبگان و صاحب‌نظران دارای طرح و ایده دعوت به‌عمل می‌آورد تا نسبت به ارسال پیشنهادات خود به این سازمان، اقدام کنند.

علی خانی اظهار کرد: با توجه به اینکه ساختمان متروپل در خیابان امیرکبیر آبادان مستقر بوده و این محل یکی از اماکن مرکزی استقرار کسبه و اصناف مختلف است؛ در حال حاضر همگی کسب و کارهای مستقر در این منطقه تحت تأثیر حادثه دردناک ریزش ساختمان مذکور قرار گرفته و هرکدام به نوعی دچار ضرر و زیان شده و با مشکلات عدیده مواجه هستند.

وی افزود: بر همین اساس عملیات آواربرداری، ایمن‌سازی و بهسازی محل حادثه چند ماه به‌طول خواهد انجامید و در این مدت محدوده نسبتاً وسیعی از خیابان امیرکبیر مسدود و محدود خواهد بود و این امر لزوم مساعدت و همیاری با کسبه و اصناف فوق‌الذکر را بیش از پیش می‌نماید.

عضو هیات مدیره و معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی می‌‎بایست اقدامات لازم توسط این سازمان انجام شود؛ محورهای فراخوان در نظر گرفته شده را به‌شرح ذیل اعلام کرد:

۱- راهکارهای پیشنهادی جهت جبران ضرر و زیان کسب و کارهایی که در اثر حادثه متروپل به کلی از بین رفته یا اجباراً تعطیل شده اند.

۲- راهکارهای پیشنهادی جهت احصا و تشخیص کسب و کارهایی که به‌طور غیر مستقیم از حادثه متروپل تأثیر پذیرفته و با مشکل مواجه شده‌اند و چگونگی کمک به آن ها.

گفتنی است شرکت کنندگان می توانند طرح‌ها و ایده های خود را با ذکر مشخصات و سوابق تا پایان وقت اداری سه‌شنبه مورخ هفتم تیرماه سال جاری از طریق پورتال دبیرخانه به نشانی https://arvandfreezone.com/fa/metropol  ارسال نمایند.

پس از بررسی طرح‌ها و ایده‌های ارسالی ضمن استفاده و به‌کارگیری هر طرح و ایده کاربردی به بهترین پیشنهادات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار