فعالیت ۵۲ نانوایی در اهواز تا ساعت ۲۳ به منظور رضایتمندی و جلوگیری از ایجاد صف های طولانی

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 خرداد 1401 | 20:16 ب.ظ
فعالیت ۵۲ نانوایی در اهواز تا ساعت ۲۳ به منظور رضایتمندی و جلوگیری از ایجاد صف های طولانی فرماندار اهواز گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد صف های طولانی در نانوایی ها و ایجاد رضایت برای شهروندان تعداد ۵۲ نانوایی در شهر اهواز تا ساعت ۲۳ نان پخت کنند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی روز یکشنبه در خصوص فعالیت نانوایی ها افزود: شهروندان می توانند هرگونه تخلف در نانوایی […]

فرماندار اهواز گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد صف های طولانی در نانوایی ها و ایجاد رضایت برای شهروندان تعداد ۵۲ نانوایی در شهر اهواز تا ساعت ۲۳ نان پخت کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی روز یکشنبه در خصوص فعالیت نانوایی ها افزود: شهروندان می توانند هرگونه تخلف در نانوایی ها از قبیل کیفیت پایین نان، رعایت نکردن ساعات پخت، گرانفروشی، کم فروشی، فروش آرد و سایر موارد را از طریق اتحادیه نانوایان، سازمان صنعت ، معدن و تجارت، شرکت غله و یا دبیرخانه کارگروه آرد و نان مستقر در فرمانداری اهواز گزارش کنند.

وی ادامه داد: قطعا پس از بررسی و محرز شدن تخلف برخورد لازم با نانوایی متخلف صورت می گیرد.ضمن اینکه نانوایی هایی که رضایت مراجعین را جلب و شهروندان از آن نانوایی ابراز رضایت کنند، تشویق می شوند.

فرماندار اهواز افزود: علاوه بر گشت بازرسین سازمان صنعت، معدن، تجارت، شرکت غله و اتحادیه نانوایان، بازرسین فرمانداری روزانه نانوایی های سطح شهر اهواز را رصد و پس گزارش بازرسین به دبیرخانه کارگروه آرد و نان برخورد قانونی می شود.

فلاحی اضافه کرد: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شعبه ویژه در دادستانی جهت رسیدگی به تخلفات نانوایی ها تشکیل و پرونده ها در شعبه ویژه رسیدگی می شود.

وی در ادامه گفت: ساعات کاری نانوایی ها بر اساس میزان سهمیه دریافتی متفاوت می باشد، نانوایی هایی که بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ کیسه سهمیه داشته باشند واگیر صبح پخت ندارند، اما از ۲۱۰ تا ۵۵۰ کیسه واگیر صبح باید پخت کنند.

فرماندار اهواز افزود: به اضافه ساعات پخت، باید نام و نام خانوادگی مسئول نانوایی، نوع پخت، وزن چانه، سهمیه روزانه، تعطیلی هفتگی و تلفن شکایات در یک بنر چاپ و برای اطلاع شهروندان درب نانوایی نصب شود.

فلاحی در پایان گفت: نانوایی هایی که تا ساعت ۲۳ پخت می کنند، موظف شدند یک بنر جهت اطلاع شهروندان درب نانوایی نصب کنند.

 PDF: نانوایان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار