زمان بازگشایی پل فولاد اهواز مشخص نیست

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 خرداد 1401 | 11:02 ق.ظ
زمان بازگشایی پل فولاد اهواز مشخص نیست تا زمان ایمن سازی کامل، پل مسدود است و فعلا نمی‌توان زمان مشخصی برای بازگشایی آن اعلام کرد.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه زمان بازگشایی پل فولاد اهواز مشخص نیست ادامه داد: با توجه به سرقت‌هایی که از این پل انجام گرفته و شرایط حساس و خطرناکی که دارد تا زمان ایمن سازی کامل، پل مسدود است و فعلا نمی‌توان زمان مشخصی برای بازگشایی آن اعلام کرد.

محمودی افزود:طرح های نیمه تمام زیادی در اهواز وجود دارد که با تصمیم شهردار اهواز مقرر شد از ابتدای امسال هر هفته چند طرح نیمه تمام تکمیل و افتتاح شود.

وی ادامه داد : اجرای این برنامه نه تنها در اتمام طرح های نیمه تمام اهواز کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا مدیران شهرداری اهواز هر هفته در چند محله و منطقه اهواز حضور یابند و از نزدیک با مسائل و مشکلات محلات آشنا شوند.

محمودی اظهار داشت: شورای ششم در بدو آغاز کار با چالش‌ها و مسائل مختلفی مواجه بود و موارد مختلفی را آسیب شناسی کرد، یکی از چالش‌های اساسی مربوط به نیروی انسانی بود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید بتوانند درآمد زایی کنند اظهار داشت: یکی از مسائل جدی و اساسی شهرداری موضوع درآمد زایی است تا آنچه که حق شهر است در بخش‌های مختلف را مطالبه کند تا در شهر هزینه شود، ایجاد ظرفیت‌های جدید و موضوع سرمایه گذاری جدید در شهرداری و مسئله شفافیت در امور شهرداری و مقابله با فساد در بخش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شورای شهر اهواز می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره بهطرح جمع آوری آب‌های سطحی در اهواز اظهار داشت: در بحث آب‌های سطحی تلاش کردیم امسال مردم رنج کمتری را در این بخش متحمل شوند، با همکاری شهرداری و شرکت آبفای استان طرح جمع آوری آب‌های سطحی در اهواز در دست انجام است.

محمودی با گله مندی از رویه اشتباه کارگران برای دریافت مطالبات خود اظهار داشت: متاسفانه کارگران برای بیان مطالبات خود دست به اعتصاب می‌زنند و با جمع آوری نکردن زباله در سطح شهر باعث بر هم زدن آرامش مردم می‌شوند.

وی افزود: طبق قانون کار کارگران پسماند باید روزی هفت ساعت و ۳۳ دقیقه کار کنند این در حالی است که چهار ساعت بیشتر خدمات نمی‌دهند و درخواست در یافت تمام حقوق و مزایا را دارند.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: با توافقی که بین پیمانکاران و کارگران پسماند انجام گرفته حقوق کارگران به موقع پرداخت می‌شود و در مقابل باید طبق قانون کار و مدت زمان مشخص در سطح شهر فعالیت داشته باشند و خدمات رسانی کنند.

محمودی در ادامه افزود: شهرداری اهواز از سال ۸۳ بدهی به بانک ملی دارد که با پیگیری‌های انجام شده و تسویه این بدهی امکان دریافت وام و تسهیلات به شهرداری اهواز داده خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار