ترک بر دیواره ورودی استادیوم تختی آبادان! / از متروپلی دیگر جلوگیری می‌شود؟

تاریخ انتشار: سه شنبه 31 خرداد 1401 | 09:30 ق.ظ
ترک بر دیواره ورودی استادیوم تختی آبادان! / از متروپلی دیگر جلوگیری می‌شود؟ طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارگروه اداره مهندسی عمومی و عملیات غیر صنعتی شرکت پالایش نفت آبادان مشخص شد ترک‌هایی بر دیواره ورودی استادیوم تختی این شهر وجود دارد که امکان دارد باعت بروز حادثه خطرناک شود. بلافاصله نیز واحدهایی از ادارات مربوطه از محل و سکوهای تماشاگران ورزشگاه خانگی نفت آبادان  بازدید به عمل […]

طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارگروه اداره مهندسی عمومی و عملیات غیر صنعتی شرکت پالایش نفت آبادان مشخص شد ترک‌هایی بر دیواره ورودی استادیوم تختی این شهر وجود دارد که امکان دارد باعت بروز حادثه خطرناک شود.

بلافاصله نیز واحدهایی از ادارات مربوطه از محل و سکوهای تماشاگران ورزشگاه خانگی نفت آبادان  بازدید به عمل آوردند و مقررشد نسبت به تخریب و احداث مجدد دیوارجلویی درب ورودی ورزشگاه و همچنین مقاوم سازی سکوهای ضلع غربی و شرقی پس از تهیه شرح کار و عقدقرارداد برای انجام کار، اقدام شود.

همچنین با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، موضوع در دستور کار واحدهای مربوطه قرارگرفت و حتی زیار معاون مدیرعامل پالایش و پخش آبادن و یک تیم همراه در سفری که به آبادان داشتند از ورزشگاه بازدید و دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن به انجام پروسه تهیه شرح‌کار، انتخاب پیمانکار و اجرای عملیات لازمه با فوریت صادر شد.

با توجه به نزدیکی زمان مسابقات لیگ بیست و دوم نیز موضوع زمین جایگزین یکی دیگر از مباحثی بود که در جلسه مسئولان باشگاه نفت آبادان و معاون مدیرعامل پالایش و پخش آبادن درخصوص آن بحث و تبادل نظر شد و به همین منظور ضمن هماهنگی با هیات فوتبال خرمشهر، مسئولان مربوطه و هیات مدیره باشگاه نفت آبادان به همراه معاون مدیرعامل پالایش و پخش آبادن از مجموعه ورزشی اروندان بازید به عمل آوردند که به علت رها شدن ورزشگاه اروندان خرمشهر طی دو سال گذشته، زمین چمن آن آسیب‌ جدی دیده بوده به صورتی که باید چمن جمع آوری و مجددا چمن کاری شود که برای انجام این مهم با متخصصان مربوطه مذاکراتی به عمل آمد که به صورت چمن رولی یا به روش کاشت صورت پذیرد اما باتوجه به این‌که این اقدامات به زمانی بین سه تا هشت ماه و بودجه‌ای حدود سه تا شش میلیارد تومان نیاز دارد.

همچنین ضمن بررسی‌های به عمل آمده از سوی مسئولان مربوطه از ساختمان ورزشگاه، مشخص شد بخشی از وسایل و ادوات مهم یا به سرقت رفته یا به دلیل عدم تعمیر و نگهداری لازم از سرویس خارج شده اند که با توجه به هزینه‌های بالا و نیز اخذ مجوزات جهت انتقال دارایی‌های ورزشگاه اروندان از شرکت ملی نفت ایران به شرکت پالایش نفت آبادان بسیاز زمانبر بود و بر این اساس نیز این موضوع نمی‌تواند نیاز تیم صنعت نفت آبادان را در کوتاه مدت برآورده کند.

از این‌رو نیز پس از بررسی‌های دقیق و جلسات متعدد در چند روز اخیر مقررشد مشکلات ورزشگاه تختی آبادان با سرعت هرچه تمام پیگیری و دنبال شود و در حال حاضر این مهم از سوی ادارات مربوطه در حال پیگیری است و از سوی دیگر احتمال دارد با توجه به حجم تخریب و باسازی و زمان اندک باقیمانده تا شروع زود هنگام فصل جدید، نیاز باشد چند بازی در خارج از آبادان انجام که مدیران باشگاه نفت آبادان اعلام کرده‌اند در حال پیگیری این موضوع هستند.

هرچند انتقال بازی‌ها از آبادان حتی به اهواز برای نفتی‌ها هزینه بالایی در بر خواهد داشت و  مطمئنا باعث نگرانی هواداران این تیم خواهد شد ولی بعد از حادثه غم‌انگیز متروپل امکان پذیرش هرگونه ریسک خطر را از مسئولان مربوطه گرفته و باید با در یک فضای آرام این مهم انجام شود تا خدای ناکرده خاطره تلخی همانند متروپل در تاریخ شهر آبادان مجددا ثبت نشود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار