دستگیری سرکرده اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات در شادگان

تاریخ انتشار: سه شنبه 31 خرداد 1401 | 11:45 ق.ظ
دستگیری سرکرده اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات در شادگان فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری سرکرده اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۱۵ قبضه اسلحه جنگی در شهرستان شادگان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی گفت: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.

به گفته او ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کنترل و رصد اطلاعاتی گسترده سرکرده اصلی باند و محل دپوی سلاح‌ها را شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و مقتدارنه متهم را دستگیر و در محل دپو تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی (۱۴ قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری) را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: این باند سلاح‌ها را از کشور همسایه از طریق مرز جزیره مینو وارد کرده و بعد از دپوی سلاح‌ها در شهرستان شادگان، آن‌ها را در مناطق مختلف استان به فروش می‌رسانده است.

سردار صالحی گفت: وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی غیر مجاز، سرقت‌های مسلحانه، قتل و… می‌باشد.

این مقام مسئول از شهروندان خوزستانی تقاضا کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار