رییس اتاق بازرگانی اهواز: هیاتهای تجاری سوریه، عمان و عراق به ایران سفر میکنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 31 خرداد 1401 | 10:43 ق.ظ
رییس اتاق بازرگانی اهواز: هیاتهای تجاری سوریه، عمان و عراق به ایران سفر میکنند رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: هیاتهای تجاری از کشورهای سوریه، عمان و عراق با برنامه ریزی صورت گرفته، به ایران سفر میکنند. شهلا عموری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز بیان کرد: سفر این هیاتهای تجاری تخصصی برای آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیتهای تولیدی و اقتصادی کشورمان صورت میگیرد. وی افزود: تیرماه امسال یک […]

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: هیاتهای تجاری از کشورهای سوریه، عمان و عراق با برنامه ریزی صورت گرفته، به ایران سفر میکنند.
شهلا عموری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز بیان کرد: سفر این هیاتهای تجاری تخصصی برای آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیتهای تولیدی و اقتصادی کشورمان صورت میگیرد.
وی افزود: تیرماه امسال یک هیات تجاری از کشور عراق برای حضور در استانهای کردستان، زنجان، چهارمحال و بختیاری و سپس استان خوزستان، وارد کشورمان خواهد شد.
نایب رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با اشاره به اینکه اعضای این هیات تجاری توسط سفارت جمهوری اسلامی در بغداد معرفی شدهاند افزود: این هیات در پایان سفر خود به ایران با بازرگانان و فعالان اقتصادی خوزستان دیدار خواهند داشت.
وی اضافه کرد: ورود این هیاتهای تجاری به کشورمان با هدف توسعه تجارت خارجی و صادرات محصولات ایرانی، تا پایان پاییز ادامه خواهد داشت.
عموری گفت: تلاش میشود سفرای کشورهایی که هیات تجاری به ایران اعزام کرده اند، نیز در نشستهای تجاری با فعالان اقتصادی استان خوزستان، حضور داشته باشند.
رییس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر ضرورت توسعه مبادلات تجاری از خوزستان گفت: با همکاری مشترکی که بین فعالان اقتصادی خوزستان و دیگر استانها صورت میگیرد، زنجیره ارزش محصولات صادراتی ایران تکمیل خواهد شد.
وی بیان کرد: ایجاد تنوع کالاهای صادراتی در نهایت به رونق بخشی هرچه بیشتر مرزهای خوزستان منجر میشود.
عموری با اشاره به اینکه در نیمه اول خرداد امسال، یک هیات تجاری بلندپایه از استانهای بصره، کربلا، دیوانیه و بغداد عراق در استانهای قم،آذربایجان غربی، اردبیل و خوزستان حضور پیدا کردند افزود: تاکنون چند قرارداد تجاری بین فعالان اقتصادی کشورمان و اعضای این هیات منعقد شده است
است که این قراردادها پشتوانهای مناسب برای رونق تولید واحدهای صنعتی کشور محسوب میشوند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار