همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 31 خرداد 1401 | 14:14 ب.ظ
همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ برگزار شد با حضور معاون اقتصادی رییس جمهوری و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در سالن همایش دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.   این همایش روز سه شنبه ۳۱خرداد ۱۴۰۱ با مشارکت […]

با حضور معاون اقتصادی رییس جمهوری و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، همایش علمی فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در سالن همایش دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

 

این همایش روز سه شنبه ۳۱خرداد ۱۴۰۱ با مشارکت حوزه مقاومت بسیج و پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در چهار محور شامل محور انرژی دربرگیرنده نفت، پتروشیمی، گاز، آب و برق، محور کشاورزی، دامپروری و شیلات، محور صنعت و معدن و محور محیط زیست، بهداشت و سلامت‌ برگزار شد.

در این همایش حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از داوری، ۸ مقاله به عنوان مقالات برگزیده سخنرانی انتخاب شده‌اند و در هر محور دو سخنران مقالات خود را ارائه دادند.

در این همایش که مهندس دانشی مدیرعامل و دکتر روغنیان سرپرست مدیریت امور فنی، یوسف مزرعه فر مدیر تدارکات و امور کالا و سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند دکتر گلستانباغ رییس پژوهش و فناوری این شرکت سخنرانی کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار