بازگشایی جاده دشت لار با مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران

تاریخ انتشار: جمعه 3 تیر 1401 | 19:17 ب.ظ
بازگشایی جاده دشت لار با مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء جاده دشت لار را در شهرستان باشت بازگشایی و تعریض کرد. این شرکت در کنار وظیفه ذاتی خود پس از تولید صیانتی، مسئولیت اجتماعی را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌داند و در چارچوب مقررات جاری نفت و در حد توان در […]

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء جاده دشت لار را در شهرستان باشت بازگشایی و تعریض کرد.

این شرکت در کنار وظیفه ذاتی خود پس از تولید صیانتی، مسئولیت اجتماعی را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌داند و در چارچوب مقررات جاری نفت و در حد توان در اجرای پروژه‌های عام المنفعه در شهرستان گچساران و جوامع پیرامونی خود به گستردگی ۴ استان برای خدمت به مناطق کم برخوردار گام های ارزشمندی برمی دارد.

بر اساس این گزارش، بنا به درخواست و پیگیری امام جمعه و مسئولین اجرایی شهرستان‌ باشت، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در یک حرکت جهادی و در راستای مسئولیت های اجتماعی در امر تسطیح و بازگشایی جاده دشت لار با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مشارکت نمود تا بار دیگر، گرهی از مشکلات مردم محروم این منطقه باز نماید و در اجرای پروژه‌های عام المنفعه سرافراز باشد.

شایان ذکر است شرکت نفت و گاز گچساران با امدادرسانی و کمک در بحران ها و حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل، آتش سوزی، کرونا و کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، همواره در کنار مردم و یاری رسان محرومان بوده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار