اجرای ۷۵۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 تیر 1401 | 10:03 ق.ظ
اجرای ۷۵۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای ۷۵۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در استان خوزستان در سه ماهه نخست امسال خبر داد. سردار سید محمد صالحی در مراسم امحای ۱۴ تن مواد مخدر غیردارویی که امروز (۵ تیرماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: کشف این حجم از مواد مخدر ماحصل مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی […]

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای ۷۵۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در استان خوزستان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

سردار سید محمد صالحی در مراسم امحای ۱۴ تن مواد مخدر غیردارویی که امروز (۵ تیرماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: کشف این حجم از مواد مخدر ماحصل مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما است.

وی افزود: در سال گذشته ۱۰ تن و ۹۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف و ضبط شد. همچنین ۹ هزار و ۸۸۳ قاچاقچی عمده، توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.  

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در سه ماهه نخست امسال نیز ۲ تن و ۳۹۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است. شش باند عمده قاچاق مواد مخدر نیز شناسایی و زیر ضربه رفته‌اند. در این رابطه ۴۶ دستگاه خوددو نیز توقیف شده است.

صالحی بیان کرد: همچنین در این رابطه ۹۳۳ خرده‌فروش مواد مخدر، ۶۰۲ معتاد عادی و ۴۳۳ معتاد متجاهر در استان خوزستان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: اولویت پلیس طبق مطالبات مردم است که یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به ویژه خرده‌فروشان است که موجب ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند، بنابراین برخورد با این افراد در دستور کار است به گونه‌ای که در سه ماهه نخست امسال ۷۵۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در استان خوزستان اجرا شده است که در این راستا ۱۷ مکان مورد استفاده معتادین نیز پلمب شده‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار