اهتمام جدی صنعت نفت در دولت سیزدهم برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 تیر 1401 | 08:24 ق.ظ
اهتمام جدی صنعت نفت در دولت سیزدهم برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه ی تعامل با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان نماینده بهبهان و آغاجاری بود. مهندس دانشی از اهتمام جدی صنعت نفت در دولت سیزدهم برای کاهش مشکلات جوامع پیرامون تاسیسات و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد. مهندس دانشی در دیدار صمیمانه‌ای که عصر روز شنبه […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه ی تعامل با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان نماینده بهبهان و آغاجاری بود.

مهندس دانشی از اهتمام جدی صنعت نفت در دولت سیزدهم برای کاهش مشکلات جوامع پیرامون تاسیسات و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

مهندس دانشی در دیدار صمیمانه‌ای که عصر روز شنبه (۴ تیرماه ۱۴۰۱) با نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی داشت، پیگیری مطالبات مردم و کاهش مشکلات جوامع پیرامون را از جمله اولویت ها و فعالیت های صنعت نفت در دولت سیزدهم برشمرد.

وی با اشاره به پیگیری های مناطق نفتخیز جنوب برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، افزود: با نظر مساعدی که شرکت ملی نفت برای انجام فعالیت‌های عام المنفعه در جوامع پیرامون تأسیسات دارند، به دنبال الحاقیه‌ای برای گنجاندن پیوست مسئولیت اجتماعی برای تمامی پروژه های بیدبلند هستیم.

علیرضا دانشی ادامه داد: کارگروه­‌هایی متشکل از مدیران و کارشناسان به منظور بررسی میدانی مشکلات موجود در آغاجاری و ارائه راهکارهای عملی برای برطرف نمودن هرچه سریعتر آنها به منظور توسعه این شهر ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم و امیدواریم با تعامل‌های مثبتی که وجود دارد گام‌هایی برای کاهش و برطرف نمودن مشکلات جوامع پیرامونی برداریم.

ضرورت اولویت بخشی به نیروهای بومی در پروژه های صنعت نفت

نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: علی­ رغم وجود منابع انرژی و چاه‌های متعدد نفت و گاز در آغاجاری، اما تناسبی بین این منابع و زندگی مردم منطقه وجود ندارد و متاسفانه همچنان شاهد معضلات و آسیب‌های اجتماعی فراوانی هستیم.

محمدطلا مظلومی ضمن تشکر از نگاه رو به جلو و در جهت پیشرفت مدیرعامل و کارکنان مناطق نفتخیز جنوب، افزود: باتوجه به اینکه نفت یک ثروت ملی است و پروژه های مربوط به آن در راستای چرخه اقتصادی کشور است، هدف ما نیز این است که در یک فضای دوستانه و تعاملی به نحوی حرکت کنیم که ضمن توسعه و نگهداشت این صنعت، گام های مثبتی در جهت خدمات رسانی بیشتر به مردم برداریم.

وی تاکید کرد: در پروژه های جمع آوری گازهای همراه و طرح های نگهداشت و افزایش تولید نفت، مطابق با آیین نامه اجرایی برنامه ششم توسعه کشور، اولویت استخدام به نیروهای بومی اختصاص پیدا کند تا شاهد اشتغال­‌زایی و امیدافزایی در بین مردم منطقه باشیم.

سردار مظلومی در پایان، ضمن برشمردن تعدادی از مشکلات و مسائل شهری و مرتبط با پروژه های اجرایی مناطق نفت خیز جنوب، از مدیرعامل مناطق نفت خیز جهت اتخاذ تصمیمات و صدور دستورات راهگشا برای برگزاری جلسات میدانی در محل پروژه ها و ارائه ی راهکارهای عملی تشکر کردند.

شایان ذکر است در این نشست فرماندار، شهردار آغاجاری، تنی چند از مدیران و روسای ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز حضور داشتند و در خصوص تعامل بیشتر در راستای رسیدگی به مشکلات مردم به بحث و تبادل نظر پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار