مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی دیگر از مقامات عالی‌رتبه کشوری و مدیران رسانه رونمایی شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 تیر 1401 | 14:37 ب.ظ
مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی دیگر از مقامات عالی‌رتبه کشوری و مدیران رسانه رونمایی شد. مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی دیگر از مقامات عالی‌رتبه کشوری و مدیران رسانه رونمایی شد. عباس محمدیان، مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: […]

مراسم رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی دیگر از مقامات عالی‌رتبه کشوری و مدیران رسانه رونمایی شد.

عباس محمدیان، مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان مأموریت‌های مهمی را برای رسانه تعریف کرده‌اند. رسانه‌ها بر این اساس وظیفه دارد تا در گام دوم انقلاب وظیفه اصلی خود یعنی آگاه‌سازی جامعه برای حرکت به سمت تعالی را به بهترین شکل ایفا کنند.
محمدیان اظهار کرد: هشتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر بر این مبنا با نگاهی نو و جهت‌دهی هدفمندتر برگزار می‌شود و به صورت عملی ارتقای تولیدات رسانه‌ای در سراسر کشور را هدف قرار داده است.
وی با اشاره به لزوم امیدبخشی به جامعه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها ظرفیت بالایی در بیان رخدادهای امیدبخش و پیشرفت‌های کشور دارند و اگر این ظرفیت به صورت حداکثری بالفعل شود شاهد خنثی شدن اقدامات ضدایرانی رسانه‌های معاند خواهیم بود.
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: ارتقای کمی و کیفی رسانه‌ها به افزایش مرجعیت خبری آنها کمک شایانی می‌کند که این امر یکی از اهداف جشنواره ابوذر است.
وی اظهار کرد: جشنواره ابوذر با ایجاد فضای رقابتی به دور از هیجانات کاذب موجود و سیاسی‌کاری‌های مرسوم توان تعالی‌بخشی تولیدات رسانه‌ای را دارد و این امر یکی از مزیت‌های نسبی این جشنواره محسوب می‌شود.
محمدیان با بیان اینکه جشنواره ابوذر امروز به بلوغ رسیده است، اظهار کرد: بی‌شک ظرفیت‌های بالای این جشنواره آن را به بزرگترین و فراگیرترین جشنواره رسانه‌ای کشور تبدیل کرده است.
وی بیان کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدیوئی، مستند ویدیوئی و پادکست برگزار می‌شود.
مسئول سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: محورهای هشتمین دوره از این جشنواره نیز «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بیانیه گام دوم انقلاب»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار