تابلوهای هشدار دهنده با ممنوعیت شنا در حریم رودخانه سد و نیروگاه شهید عباسپور نصب شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 تیر 1401 | 10:20 ق.ظ
تابلوهای هشدار دهنده با ممنوعیت شنا در حریم رودخانه سد و نیروگاه شهید عباسپور نصب شد مدیر عامل سد و نیروگاه شهید عباسپور از نصب تابلوهای هشداردهنده ممنوعیت شنا در حریم رودخانه سد و نیروگاه شهید عباسپور خبر داد .

“فرزاد جونعلی وند” گفت : هر ساله در فصل گرما تعدادی از مردم به ویژه جوانان ، بدون توجه به شرایط رودخانه بزرگ کارون و عدم شناخت از شرایط آن و توصیه های این شرکت ، مبادرت به نزدیک شدن به حریم رودخانه پایین دست سد شهید عباسپور نموده و با خطر جانی و غرق شدگی مواجه می شوند.

وی افزود: جهت پیشگیری از حوادث ناگوار و غرق شدن افراد در رودخانه و پایین دست سد شهید عباسپور که حادثه خیز می باشد این شرکت از دیرباز اقدام به تهیه تابلوهای هشدار دهنده با مضامین ” شنا ممنوع ” نموده  بدین منظور اخیرأ نیز مبادرت به اضافه کردن تعدادی تابلو هشدار دهنده جدید بتنی که از نظر ماندگاری با محیط سازگاری دارند نموده و همچنین تابلو هایی که در سنوات گذشته نصب شده بود را ترمیم و بازسازی کرده است.

جونعلی وند در پایان عنوان نمود : در همین راستا نیز یکدستگاه آژیر هشدار که هنگام تغییرات سطح آب فعال می شود نصب گردیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار