شهردار اهواز در جلسه هم اندیشی با فعالان محیط زیست: شهر اهواز را شهری زیبا، پاکیزه و بانشاط و شهر همدلی برای همه مردم می‌خواهیم

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 تیر 1401 | 08:23 ق.ظ
شهردار اهواز در جلسه هم اندیشی با فعالان محیط زیست: شهر اهواز را شهری زیبا، پاکیزه و بانشاط و شهر همدلی برای همه مردم می‌خواهیم به‌منظور آشنایی و استفاده از ظرفیت سمن‌های مردمی در توسعه و تسهیل امور شهری در بخش محیط‌زیست نشست هم‌اندیشی شهردار اهواز با حضور فعالان محیط‌زیست اهواز برگزار شد. در این نشست نمایندگان سمن‌ها با ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود به بحث و تبادل نظر با شهردار در حوزه‌های زیست‌محیطی شهر پرداختند . شهردار اهواز در […]

به‌منظور آشنایی و استفاده از ظرفیت سمن‌های مردمی در توسعه و تسهیل امور شهری در بخش محیط‌زیست نشست هم‌اندیشی شهردار اهواز با حضور فعالان محیط‌زیست اهواز برگزار شد.

در این نشست نمایندگان سمن‌ها با ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود به بحث و تبادل نظر با شهردار در حوزه‌های زیست‌محیطی شهر پرداختند .

شهردار اهواز در این رابطه عنوان کرد: براساس قراری که با دوستداران محیط‌زیست اهواز داشتیم طی جلسه‌ای در خدمت خواهران و برادران دغدغه‌مند محیط‌زیست شهر بودیم و این عزیزان پیشنهاداتی داشتند که عموماً منطقی، کارشناسی و با تجارب ارزنده‌ای بود که می تواند به تحقق اهداف شهرداری در خصوص ساماندهی پسماندهای شهری ساختمانی، نخاله‌های ساختمانی، پسماند خشک و تر منازل مسکونی و واحدهای تجاری، پسماند الکترونیکی، پسماند خطرناک و کلاً در حوزه نظافت و زیبایی کمک شایانی نماید.

وی افزود: در این جلسه که سه ساعت و نیم بطول انجامید، نظرات عزیزان را شنیدیم و ماحصل این جلسه مشارکت جدی این دوستداران محیط زیست در بخشی از شهر و طی یک زمان‌بندی مشخص در دو سه مورد معین بودکه برای مثال ابتدا آموزش شهروندی را با یک زمان معین اعلام و در یک منطقه یا دو منطقه برخوردار و غیر برخوردار هم‌زمان و هر منطقه‌ای یک محل را انتخاب و اجرا کنیم.

امینی ادامه داد: عزیزان پیشنهاد داشتند که ما برای پاکیزگی هرچه بیشتر شهر اهواز برنامه چهارساله‌ای را پیش‌بینی کنیم و شعارمان را هم اهواز پایتخت پاکیزگی ایران، اعلام کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت و اراده و مردم اهواز و با حمایت شهروندان عزیز اهوازی این طرح به سرانجام برسد زیرا قطعا محیط‌زیست عاری از آلودگی باعث نشاط و شادابی و صفای بیشتری در شهر برای زندگی خواهد بود و ما شهر اهواز را شهری زیبا، پاکیزه و بانشاط و شهر همدلی برای همه مردم می‌خواهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار