بررسی توانمندی یک شرکت دانش‌بنیان داخلی برای ساخت‌ پمپ‌های HPS

تاریخ انتشار: سه شنبه 7 تیر 1401 | 20:06 ب.ظ
بررسی توانمندی یک شرکت دانش‌بنیان داخلی برای ساخت‌ پمپ‌های HPS مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از یک شرکت دانش‌بنیان داخلی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برای بومی‌سازی پمپ‌های HPS را مورد بررسی قرار دادند. مهندس محسن دهانزاده جانشین مدیران عامل شرکت‌های بهره‌برداری شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب هدف از این بازدید را حمایت از تولید بار اول شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به منظور ساخت […]

مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از یک شرکت دانش‌بنیان داخلی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برای بومی‌سازی پمپ‌های HPS را مورد بررسی قرار دادند.

مهندس محسن دهانزاده جانشین مدیران عامل شرکت‌های بهره‌برداری شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب هدف از این بازدید را حمایت از تولید بار اول شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به منظور ساخت کالاهای مورد نیاز صنعت نفت عنوان کرد.

 در این بازدید یکی از مدیران شرکت دانش بنیان ضمن معرفی حوزه فعالیت شرکت در زمینه ساخت پمپهای EPS، طرح پیشنهادی برای بومی‌سازی پمپ‌های HPS که برای نخستین بار در کشور  محقق می شود را تشریح کرد.

وی همچنین به بیان ویژگی پمپهای HPS و مزایای آن از جمله زمان کوتاه ساخت، افزایش کارایی و راندمان و اقتصادی بودن آنها در مقایسه با پمپ‌های رایج پرداخت.

در این بازدید که مدیر تولید، مدیر امور فنی و رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون و برخی معاونان و کارشناسان آنها حضور داشتند از بخشهای مختلف کارگاه ساخت پمپ‌های درون چاهیESP و پمپ‌های HPS شرکت دانش بنیان بازدید به عمل آمد.

شایان ذکر است پمپ‌های افقی انتقال سیال HPS به صورت سانتریفیوژ چند مرحله‌ای جهت انتقال سیالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و تاکنون بسیاری از شرکت‌های بزرگ نفتی در سراسر جهان از آنها استفاده کرده اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار