آغاز رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 تیر 1401 | 09:03 ق.ظ
آغاز رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ در خوزستان کنکور سراسری ۱۴۰۱ در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با شرکت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز شد.‌ کنکور سراسری ۱۴۰۱، با شرکت بیش از ۹۰ هزار و ۹۰۰ داوطلب در ۲۷ شهرستان خوزستان از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت‌. آزمون سراسری گروه هنر روز چهارشنبه […]

کنکور سراسری ۱۴۰۱ در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با شرکت داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز شد.‌

کنکور سراسری ۱۴۰۱، با شرکت بیش از ۹۰ هزار و ۹۰۰ داوطلب در ۲۷ شهرستان خوزستان از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت‌.

آزمون سراسری گروه هنر روز چهارشنبه ۸ تیر، گروه علوم ریاضی و انسانی پنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی نیز شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

در استان خوزستان ۹۰ هزار و ۹۷۲ داوطلب در حوزه‌های آزمون وزارت علوم و وزارت علوم و آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد که از این تعداد داوطلب ۵۸ هزار و ۱۹۹ نفر زن و ۳۲ هزار و ۷۷۲ نفر مرد هستند.

از مجموع ۹۰ هزار و ۹۷۲ داوطلب شرکت در آزمون سراسری امسال در استان خوزستان، ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر در گروه هنر و علوم انسانی، ۷ هزار و ۴۷۳ نفر درگروه ریاضی، ۳۷ هزار و ۵۷۳ نفر در گروه تجربی و ۹ هزار و ۵۸۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی حضور دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار