دیدار معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 تیر 1401 | 23:47 ب.ظ
دیدار معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان به همراه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار کردند.   این دیدار شامگاه هفتم تیرماه ۱۴۰۱ با حضور رضا فتوحی معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان و سردار میرعبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، […]

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان به همراه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار کردند.

 

این دیدار شامگاه هفتم تیرماه ۱۴۰۱ با حضور رضا فتوحی معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان و سردار میرعبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امین ابراهیمی مدیرعامل، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

 

رضا فتوحی در این دیدار اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان به عنوان قطب صنعت فولاد کشور، نقش به سزایی در ارزآوری و استمرار چرخه اقتصادی این مرز و بوم ایفا می نماید.

 

وی گفت: دشمنان کشور عزیزمان ایران، همیشه به دنبال وارد کردن ضربه و توقف چرخ اقتصادی کشور هستند؛ حملات سایبری به مجموعه فولاد خوزستان نیز باری دیگر این خصومت و دشمنی استکبار را نمایان ساخت.

 

وی تاکید داشت: علیرغم این حمله ناجوانمردانه و همچنین نیت شوم دشمنان، لیکن با درایت و هوشیاری فولاد مردان خوزستان این فتنه در نطفه خفه شد و سودجویان ناکام ماندند.

 

سردار میرعبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این دیدار اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس مقدس جمهوری اسلامی ایران که در راس آن امریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد، همیشه با اهداف پلیدشان به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند، اما هر بار تیرشان به سنگ خورده و با سد محکمی بنام اراده ی پولادین ایرانی برخورد کرده اند.

 

وی گفت: برای پایداری این نظام مقدس، خون ها داده شده است و جوانان ما نمی گذارند خون شهدای گرانقدر پایمال شود. در پی حملات سایبری به فولاد خوزستان، با هوشیاری، درایت و تلاش شبانه روزی مسئولان و کارکنان شرکت و دیگر عزیزان، این نقشه شوم دشمنان، نقش بر آب شد.

 

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دیدار اظهار داشت: در پی این حملات و با تلاش و درایت فولادمردان، خوشبختانه آسیبی به خطوط تولید فولاد خوزستان وارد نشد. 

 

وی افزود: فولاد خوزستان قطب صنعتی و اقتصادی کشور است؛ حمله سایبری به این مجموعه عظیم صنعتی نشان از اوج کینه ورزی دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

 

ابراهیمی افزود: وضعیت پیش آمده با تلاش همه دست اندرکاران کنترل و مدیریت شد و الحمدالله مجموعه فولاد خوزستان همچون گذشته در مدار تولید پایدار قرار دارند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان از تلاش مجموعه کارکنان و مسئولان شرکت و دیگر تیم های یاری رسان تقدیر و تشکر نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار